Stare de date'n ..  

Posted by DeeD

Stare de date'n mata . Da cred ca e prima oara cand spun ceva neplacut pe aici . Adevaru' si doar adevaru .. 

Vreau la mare . Sa ma scufund in mare , sa o iau in brate , sa o lovesc cu picioarele , sa'i simt iubirea , sa ma spele de pacate . Am incercat sa fur marea acasa intr'un dus si n'am reusit . Am incercat sa strang ploaia in brate si .. firar . Nu mi'a iesit . Ploaia doar m'a sters . Si nu mai zic de nisip . Nisipul pe care il framantam in palme ori de cate ori aveam ocazia , numai sa'l simt cum se duce navala . Nisipul si marea . Si ai mei prieteni . Da . Asta numesc eu perfect . Si cred ca prefer sa nu fie nicio iubire cu mine . Sa fiu indragostita doar de pescarusii nebuni de la ora 5 care fac ritualul diminetii . Sa privesc mereu la salvamarul cel dragut si ars de soare  :)) , sa simt cum iese caldura din nisip si se napusteste asupra mea .. Si uitam . Mereu m'a dat peste cap mirosul lotiunii de plaja amestecata cu nisipul si marea  . Ma copleseste de fiecare data , doar imi aduce aminte de perfectiune . Sa vina vara  .. 

This entry was posted on 11 ianuarie 2010 at 22:56 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Ciudat post avand in vedere ca-i Ianuarie. But who am i to judge.

Frumos alese alegoriile de cuvinte. Te pup.

ianuarie 12, 2010 9:43 a.m.

Trimiteți un comentariu