Ca la inceput ....  

Posted by DeeD

Confuza . 3 ianuarie 2010 si eu deja sunt pierduta in spatiu . Cum .. cum sa'mi fie frica sa fac pasul urmator ? Sa'mi fie frica de propriul corp , dar mai ales de propriul suflet . Sa'mi fie frica de urmatoarea miscare a sufletului meu . Daca ai sa calci stramb din nou suflet tampit ? Daca iar o sa frangi o inima sau aceeasi de demult . Pe tine oare nu te doare ? Nu te doare sa le vezi sufletele cum se scurg incet , ca o lacrima pe un drum plin de obstacole . Suflet orb . Suflet fara ochi . Tu nu stii ce pot vedea . Tu nu stii ca intepaturile care ti le fac sunt de la ochii pe care poate ti i'am furat . Ei n'au propria durere , dar tu poti . 

Ok , suflet hapsan . De data asta iti spun . Nu mai vreau sa pierd pe nimeni din cauza ta . Iti impun sa iubesti cu incredere si echilibru . Nu te indragosti aiurea de cine nu trebuie . Lasa'ma .. sa pot inchide ochii . Lasa'ma doar ..

This entry was posted on 3 ianuarie 2010 at 22:44 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu