Pentru ei .  

Posted by DeeD

Azi e penultima zi din 2009 . Un an al prieteniei si al iubirii . Multumesc ca mi'ati aparut in viata . Voi familica mea ( Ionuut , Mishuc , Alinush , Mirciuc , Gigi , Aditel , Edush , Egee s.a.) , voi astia pe care va iubesc fara sa va dati seama . Multumesc celorlalti ca mi'ati facut zilele mai senine , mai pline de zambete , multumesc ca mi'ati daruit zile de vara imposibile de uitat :)) . Multumesc ca m'ati invatat sau reinvatat ce e prietenia si iubirea . Multumesc ca m'ati lasat sa va fac zilele verzi si mai zambitoare . Multumesc 2009 . 

Te iubesc si va iubesc . 

This entry was posted on 30 decembrie 2009 at 22:44 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Si eu iti multumesc ca existi..si ca in fiecare zi esti dispusa sa`mi oferi cate un zambet. Anul 2010 ne prinde impreuna si e tot ce`mi doresc. Si eu te iubesc.. chiar daca nu o arat asa bine,sau nu o spun prea des. :"> Sunt fericita ca te am si iti multumesc ca mi`ai aratat ce e prietenia..aceea adevarata. >:D<

decembrie 31, 2009 12:42 a.m.

hey :*

zic si eu, idem alinush (e corect asa nu ?:D) : Sunt fericit ca te am si iti multumesc ca mi`ai aratat ce e prietenia..aceea adevarata".

Si sa stii ca te iubesc. Si nu scapi :>. La anu o sa fac acelasi lucru :X

Sper sa nu scapam unu de altu. Ador sa ne "stresam" reciproc. Si te iubesc.

>>>>>:D<<<<< :*****

decembrie 31, 2009 5:36 p.m.

Trimiteți un comentariu