Inca un gand ..  

Posted by DeeD

17 dec , 14:30 

" Desi par sa  ma tin ca un metal , imi recunosc ca nu o fac . Fiecare abtinere aduna inca un minus in mine , inca o impunsatura . Chiar daca ma nenorocesc de tot ... am sa ma abtin in continuare . Pana cand verbul a ceda nu va mai exista in capu meu . Sper ca asa macar ura te va vindeca . "

19 dec, 22:56

" Uhm. Firar , inghet ca o matsa in apa .  Iar m'am schimbat si nu la temperatura corpului (neah, neah) , m'am schimbat in psihic . In ciuda faptului ca sunt o umbra rece pentru multi , cred ca incep sa ma obisnuiesc sa'i privesc pe unii fericiti si pe altii tristi . Echilibru asta ar trebui sa ma dea peste cap , insa cu fortele proprii depasesc . Minune clara pentru ochii mei muritori . Tare rau imi pare pentru pentru balanta scazuta , cea nefericita . As fi in stare sa le iau locul chiar si pentru o zi sa le suport eu durerea, sa scap eu de ea si apoi sa'i las sa vina inapoi in corpu lor si sa fie fericiti . Mda , prea visatoare nu ? Stiam . Stiu ca nu pot oferi mai mult decat o ascultare , o vorba si o mangaiere . Si e asa putinnn ... of . Imi vine sa intru in pamant cand vad cat sunt de nefolositoare, mai degraba stiu sa ranesc decat sa vindec ... Si totusi sa revin la starea actuala .. tot inghetata sunt (nearomata ) dar simt ca imi curge in vene starea de .. iubit pe toti . Ma rog .. desi ar trebui sa'i urasc pe toti , nu o fac . Cred ca sunt multumita de putinul pe care mi'l ofera fiecare , desi simt ca merit mai mult,mult mai mult ... ignor . Nu e usor deloc sincera sa'mi fiu . Si de multe ori asta e cauza supararilor mele . Sunt o suparacioasa de mica . Ma rog , acum stiu sa tin in mine. Gata ma pun sa'mi incalzesc oleaca manutele ca in curand am sa fac turturi .

Ps . Va iubesc . Pe toti prietenii mei . Si i'as iubi si pe cei carora le sunt antipatica , insa nu cred ca ii cunosc . Si .. inclusiv pe tine , noul si vechiul meu prieten . :) A meu ( pssssst ai sa ma intelegi foarte clar in urmatoarele zile) . :D "

This entry was posted on 17 decembrie 2009 at 14:28 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu