Gandiri rasuflate .  

Posted by DeeD

"Cica speranta e in stare sa te innebuneasca . Adevarat , foarte adevarat . 

Ok. Eu nu mai am un strop de speranta . Inchid ochii si incerc sa'mi linistesc sufletu ca sa pot continua . Desi au venit prea multe, prea multi .. stiu ca am sa reusesc . Am sa ma ridic , dar pana atunci am sa tac si am sa indur . Ora fixa a murit . Nu vreau sa'mi mai pese , desi tot astept ceva si nu stiu ce . Am sa ma mai injunghii de cateva ori si apoi am sa las fulgii sa ma cuprinda, caci poate unul din ei imi duce doru . Sunt dusa cu o pluta sau cu sania nu stiu . Am sa aflu curand . Pana atunci am sa'mi elimin vechile sperante , am sa mor si am sa ma trezesc ca o papusa fara suflet poate . Sau poate .. am sa stiu sa ma joc cu marionetele astea . Si am sa'mi fac povestea perfecta mereu cu happy end .  "

This entry was posted on 16 decembrie 2009 at 20:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu