Ghemotoc .  

Posted by DeeD




[click and read ]

Inima obosita .... la fel ca mine . Am obosit sa mai plang pentru altii . 


Cum sa va spun eu voua ? Cum sa va spun ca ma simt invizibila ? Cum sa va spun ca sunt o maniaca a prieteniei ? Cum ?! Nu cred ca mai pot astepta sa fiu inteleasa . Am inteles ca sunt persoana care conteaza cel mai putin acum . Mi'ati facut inima ghemotoc . Nici macar nu'mi mai raspunde cand o strig . Si nu mai aruncati cu noroi in ea ; e satula atat de prietenii false cat si de oameni . Ar spune unii ca e randul meu "sa mi'o iau in bot" . Senzatia mea de om e ca mereu mi'am luat'o . Dar putin a contat si va conta . 

Si totusi ... va fi o zi cand cu totii vom fi alaturi mai putin o persoana . Si atunci am sa va spun durerea mea, pacatele mele , iubirea mea . Am sa va spun ca as fi dat orice ca sa fie bine . Am sa va spun la fiecare ce'ati insemnat pentru mine . Si apoi v'as fi spus ca v'am iubit .. cu totul . V'am cunoscut din adancul sufletului pana la margini , v'am lasat sa credeti ca nu stiu nimic .. dar cum zicea cineva eu stiu totul . E ceva in mine care va citeste pe toti .Chiar daca nu v'am spus niciodata prin viu grai cat va iubesc ... eu v'am iubit . V'am iubit asa cum sunteti . Cu pacate, cu defecte , cu calitati . V'am iubit cum mi'as fi dorit eu sa fiu iubita .. 



*Stiu ca postarea asta va fi citita de max 2 pers insa ar fi bine sa mai deschideti ochii si la altii , caci eu nu mai am putere . 



[save me ]

This entry was posted on 3 decembrie 2009 at 15:23 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Orice ar fi..capul sus! ...

[P.S.]: Poti sterge acest comment daca te deranjeaza.... dar..





M.

decembrie 19, 2009 11:29 a.m.

Trimiteți un comentariu