Gone.  

Posted by DeeD

" Gata . Durerea asta trebuie sa inceteze . Durerea amandurora . Ne chinuim si speram . Nu. Nu mai . A ajuns destula durere . Stii de ce imi zic furnica ? Stii tu ?! Nu stii . Si da sunt o proasta considerata de altele . Ma iubesti . Mult prea mult . Ce simt eu pt tine e infirm, nu'mi pot bate joc in halu' asta . Nu . Vom pleca amandoi doar ca in directii diferite . Si asta e pentru totdeauna . Iar ai sa te sperii , iar ai sa'mi zici ca nu ma lasi . Nu mai pot continua . Nici macar o prietenie . Mi'am facut treaba destul . Acum te poti ridica singur , poti sa privesti si sa simti mai mult , poti fi om . Asta iti lipsea , acum esti complet . N'ai sa intelegi ce scriu aici , insa..luminita ta da . Nu te face amar din cauza mea , ia un chupa albastru si asculta'l pe gues who si fii fericit . Asta imi doresc . Asta'i dorinta mea de Craciun . Nu ma mai citi . Fugi la munte si ia un bulgare de zapada si pune'til pe fata ,trezeste'te . Pastreaza amintirea, cea mai frumoasa dintre toate . Si sa ma ierti de te'am facut prea mult sa suferi , sa ma ierti de te'am busit prea tare de realitate .  Esti liber . Liber la tot . "

" Te las sa pleci . Nu ai sa intelegi . Ma gandesc cum sa fac .. am nevoie de ajutorul tau . Inchide ochii si fugi cat mai departe . Eu am sa fug cu prima ocazie . Si am sa simt toata libertatea . Desfa'ti lacatu' ala de pe inima si pleaca . Iti dau drumu ...."

" Mi'e rusine . Rusine de cine sunt . Imi caut puterea printre miile de emotii , ma caut pe mine si peste tot dau de tine . Trebuie sa'mi dai drumu . Trebuie sa gasesti cuvintele potrivite ca sa ne fie amandurora bine . Trebuie sa acceptam amandoi acelasi lucru . Mereu intervine ceva si ... ma busesc singura . Iarta'ma ca te'am omorat si ti'am dat viata de atatea ori si acum iar .. Sunt cine sunt , sunt cum sunt , dar nu sunt cine trebuie . Nu eu . Fa loc timpului de vindecare, priveste inainte si schimba'ma cu comportamentu tau . Ignora'ma . Lasa'ma sa ma zgarii singura din cauza asta . Intr'o zi am sa ma ridic singura . Intelegi ?! Nu te panica, nu te speria .. ai prieteni stiu bine . O sa'ti fie mai bine fara ... "

This entry was posted on 13 decembrie 2009 at 23:21 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu