Dor ..  

Posted by DeeD


Mi'e dor .

   Dor de necunoscut .

Nu stiu cati au senzatia ca iti e dor de cineva pe care nu'l cunosti .. si nu e dorul de un eu personal .

Mi'e dor de momente perfecte, reale, chitari , de verdeata , de haine subtiri , de zambete indragostite, de priviri intelese , de rasul natural .

Mi'e dor de ... nu pot sa spun , desi unii isi pot da seama .

Si stiu ca mai am de asteptat putin ...

Poate mosu'  imi aduce si anu asta ce imi doresc .. 

This entry was posted on 22 noiembrie 2009 at 22:53 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Idiot!  

acu merge...


sanatate si numa' bine


cat mai multa pasta la pix,sa scrii cat mai mult :)))


:* >:D<

happy easter ! >:D<

noiembrie 25, 2009 9:59 p.m.

Trimiteți un comentariu