For the last time  

Posted by DeeD

"Fara sa ne imbratisam 

Pe diferite carari plecam,

Cu a noastra inima plansa

Ce o tinem ascunsa ,

Cu verdeata inundata

Privesc anesteziata

Ca pentru o ultima oara

Trecutul ce'nfioara

A noastra prietenie .

Imi aduc aminte 

De convorbirile aberante ,

De rasetele intelese doar de noi ..

Trecutu'i ca o arhiva ce o rasfoi 

Sa schimb ceva, n'as vrea .

Si totusi 

De ce ne jucam ca niste papusi ?

De ce nu'mi pui intrebari ?

Ca sa'ntelegi ale mele alunecari ;

De ce mereu eu sunt cea care-ncearca ?

Si tot eu eram cea care se descarca ."

Si ti'as mai fi zis ...dar nu mai pot . Ochii mi's prea impanziti si sunt prea cuprinsa de teama ca n'ai sa intelegi. Uneori chiar daca tu esti cel ranit tu trebuie sa intelegi lucrurile dar asta sta in puterea firii tale . Si iti spun draga mea ca eu n'am sa mai dau din coate .. am dat mai mereu si mereu mi'am luat'o in bot . Ce va fi .. va veni de la sine . Eu ma maturizez tu invata cei iertarea adevarata , invata sa intelegi mai mult cand nu trebuie ,invata sa pui intrebari . 

Believe me ... for the last time .

This entry was posted on 4 octombrie 2009 at 19:54 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

Doar nu vroiai sa te trag de limba si sa pun intrebari la care tu raspunzi doar anumitor persoane...Daca eram prietena ta adevarata imi spuneai tu fara sa intreb eu de o mie de ori.
Era alegerea ta daca sa imi spui sau nu...
Si referitor la datu'l din cot...crede-ma ca si tu ai facut carpa din mine...doar k am stiut sa ma opresc la timp..deci nu esti singura care si;a luat coate

octombrie 04, 2009 10:35 p.m.

te opresti la o carpa si un tras de limba . gandeste mai departe si nu doar la tine . daca ai fi fost carpa te'as fi folosit la ceva batjocoritor . nu mi'am batut joc de tine niciodata si nici nu o voi face . daca tu asa consideri ca ai fost carpa si ce mai zici tu atunci imi pare rau de verdele purtat ..

octombrie 04, 2009 10:40 p.m.
Anonim  

Deci, o sa te lamuresc eu acum ca se vede ca nu ai inteles. Ce vrei, sa ma duc la fiecare in parte si sa ii zic ca e penibil prin felul in care se comporta? Ca se face de ras in fata liceului dandu-se ceva ce clar nu e? :)) Asta ar insemna sa ma duc undeva la 3/4 din liceu sa le zic. Si crede-ma, nu imi pierd timpul, dimpotriva, ma amuza sa privesc acele "specimene". Ghidul acela l-am scris nu din mintea mea..ci din observatiile pe care le-am facut prin liceu. Asa ca inainte sa arunci sageti, pune intrebari sa te lamuresti. Iar daca ti se pare ca imi irosesc timpul, nu mai posta comentariu data viitoare pentru este evident, implicit iti irosesti si tu timpul.

octombrie 29, 2009 11:44 a.m.
onuts'  

bai, aia doi sunt prosti si penibili :)))

cateilor:X :)))

scz daca am scris aici, da' n-am putut sa las comm pe blogu lor de rahat, ca nu merge :D

noiembrie 01, 2009 4:16 p.m.

Trimiteți un comentariu