Ganduri si iar ganduri .  

Posted by DeeD




" Doare .. da stiu . Stiu si eu ce e durerea . De multe ori i-am fost propriul copil .

Cea mai lunga zi . 2 octombrie 2009 . Intoarsa pe dos intorc si pe altii , rad in prostie sau cel mai bine zis din lipsa .

Multumesc celor care imi sunt alaturi si e incredibil pentru ca eu ca fata cei mai buni prieteni adevarati sunt baieti . Va multumesc baieti . Ma tratati aproape ca pe un egal . E ciudat spus stiu ..

Mai intai .. prima durere probabil pe care multi o simt de cand sunt mici . Prietenia . E cea mai veche relatie a omului . De fapt amicitia . Caci prietenia inseamna ceva etern si frumos . Si totodata bunatate si intelegere . Iertare si iubire . Cel care stie sa le imbine va fi fericit . Sau cel putin cel care il are ca prieten . Prietenia e ca iubirea . Desi prietenia pare usor de inteles , nu e asa . E la fel de ... uf . Am pierdut cuvantu . Prietenia e sacra . Si de multe ori trebuie sa te pui si in rolul celuilalt . Sa te intrebi ce ar face celalalt in cazul asta . 

Dar ... nu intotdeauna e asa .. mai si doare . Caci uneori prea multi iti dau cu piciorul si nimeni nu te intreaba de ce ? De ce ma comport asa ..? De ce ? 

Apoi .. vine el . Mi-e atat de drag incat ma doare cand ma comport prosteste cu el . cu tine ca mi-e mai bine asa . Sunt atat de orbita de o persoana incat te intorc si pe tine . Nu ma comport cum trebuie stiu . Sunt constienta . Si ce sa fac ? Uneori gresim si ne simtim cazuti in plasa, punga, gaura neagra . Orice ar fi da e fara iesire . Si tre sa vina unu sa te bata verbal ca sa te trezesti . Dar uneori nu e de ajuns . E nevoie de acel ceva unic fiecaruia ca sa te poata trezi . Nu pot spune eu ce trebuie facut . Caci nu va fi bine . 

Sunt atat de atatea .. si tot ce cer e intelegere,rabdare,iertare. Nu mai cer sa fiu iubita . Iubirea doare . Si aici termin . Si voi sa incepeti .."

This entry was posted on 2 octombrie 2009 at 21:13 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu