Fix .  

Posted by DeeD



ENRIQUE IGLESIAS - HERO
Asculta mai multe audio Muzica

[play and read]

"Probabil astea sunt penultimele mele scrieri . Fac o pauza destul de mare si plec . Pleaca sufletul meu undeva departe .. dupa cineva . De data asta va fi altfel . Voi trai mai multe decat am sa vorbesc . Am sa fac miracole in viata mea si in viata altora ..

Nu stiu cum se face ca mi'ai luat mintile si as vrea sa te urasca ca tu mi'ai facut asta .Si te vor uri multi . Dar eu nu . Daca gandurile mele sunt ale tale .. atunci .. Huff , vezi ? Ma pierd printre propriile mele cuvinte . Ma intorc la tine ca un catel plouat si trist . Sa'ti spun ca am vrut sa fiu o floare vie printre frunzele ingalbenite si ca mai tare m-am amagit . Nu a avut cine sa ma creasca sa ma iubeasca .. Doar cand verdele m'a parasit atunci am simtit frigul si singuratatea .

Am fost acuzata ca am plecat .. ca m'am ofilit . Unde era apa ? Nimeni nu a gasit'o . In sinea mea va asteptam . Asa ca m'am hotarat .

M'am ridicat . Desi sunt ofilita .. mi'am luat o pereche de picioare si am fugit . Si inca fug . Curand am sa va strang in brate si am sa va ud eu .

Doar ora fixa sa asteptati .. "

Aaa si uitasem . 

Eu, el , ea. Va iubesc .

This entry was posted on 20 septembrie 2009 at 20:24 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu