Un ultim gand in amintirea unei veri ..  

Posted by DeeD



Jason Mraz - Summer Breeze
Asculta mai multe audio Muzica           

           [   Mai intai am vrut sa te scriu intr-un jurnal ca sa nu ma mai pierd prin miile de ganduri si amintiri . Vreau sa-ti spun ca.. iti multumesc . Si ii multumesc si destinului.

                    Candva ti-am zis ca ma aduci la cine vroiam sa fiu. Esti valul meu . Valul de care aveam nevoie . Valul care desi ma gadila in talpi cand ajunge la mal .. tu renasti din nou . Si iar esti valul pe care pot face surf .. Si sa te anunt ca m-ai adus cu bine la tarmul copilariei . Presupun ca asta zice tot despre starea mea .

      Iti multumesc pentru zambetele tale in care ma pierd si acum ca un copil  hipnotizat. Multumesc ca ma lasi sa inot in ochii tai ... in luminita aia mica.   

             Multumesc ca ma lasi sa te savurez ( cate putin cate putin asa e gustul cel mai bun ) ca pe o amandina dulce .

           Multumesc si pentru aberatiile tale . Nu se poate sa le uit  Cand incepi si ... of . Nu mai termini pana nu-ti duci ideea la capat . Chiar daca o spui cu volumu' la maxim ... tot a meu ramai .

             Multumesc ca m-ai lasat sa te gasesc .. chiar daca pasii tai erau cam stersi .. te-am gasit . Si acum vreau sa raman cu tine . Sa ma strangi in brate sui si sa-mi pupi fruntea . Si eu ... am sa'mi spun din nou ca "te iubesc ..." .]

This entry was posted on 6 august 2009 at 08:49 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Copiluuu` .. cat ma bucur sa te stiu asa. Meriti..bucura`te de clipele astea..stiu cat ai asteptat valu` asta.

Sper sa fii fericita asa mereu. Si stii ca mereu zic.. O sa fie bine. >:D<

Si..miss you.. :(

august 07, 2009 12:17 a.m.

Citeste`mi blogul . Am ceva pentru tine. :"> >:D<

august 13, 2009 12:37 a.m.

Trimiteți un comentariu