Amintiri ...  

Posted by DeeD


 23 iulie 09 -> Da e ziua mea ..dupa mult timp neasteptat . Desi as fi crezut ca va fi o zi ... total distrusa din cauza unor prieteni .. s'a parut a nu fi . Intr'un fel sau altul mi'am reintalnit prietena "plecata" de langa mine . O spun intre ghilimele pentru ca intotdeauna a fost aici , la nici 5 minute de mine , dar de mult nu am mai simtit'o asa aproape ca atunci .

   [ Pentru tine ... Vei intelege ca esti tu . La fel de bine sper sa ma intelegi pentru cele petrecute . Am sa'mi inclin capul si am sa'ti cer iertare ca nu ti'am spus cine era . Am sa'ti cer iertare ca am fost aspra cu tine . Am sa'ti cer iertare ca nu ti'am zis motivele . Desi poate tu ma vei ierta .. eu nu ma voi ierta . Aici in adanc ... poate ca niciodata nu va mai fi la fel . Am sa raman doar cu dorinta ca timpul ma ajuta din nou .. ]

           26 iulie 09 -> O a doua surpriza vine din partea ochisorului . Nu m'am asteptat sa ma intampini cu acelasi suras si cu acelasi zambet . Am retrait o plecare de'a ta de prin februarie .. dar acum era revenire . Sincer .. as da orice sa te mai strang o data  asa in brate  si sa te pup .. si sa te privesc cu lacrimi in ochi . A fost un moment fericit desi ziua s'a incheiat putin cam tragic . Desi timpu ne'a facut pe amandoua sa fim confuze ... acel ceva dintre noi nu s'a schimbat precum credeam . Poate doar nu mai comunicam la fel de mult dar sunt sigura ca intr'o apropiata zi totul se va schimba . Si .. esti inca verde . Inca ochisoru meu verde . Si inca te iubesc . 

This entry was posted on 28 iulie 2009 at 23:20 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Te`am iertat deja. Nu a fost ceva foarte important in viata mea. Nu`i vina ta .. ai vrut doar sa ma vezi fericita ..si ai crezut ca poate cu mine e altfel .. Dar .. o sa fiu mereu la 5 minutele de tine .. cum zici tu. Sa ma chemi de cate ori simti ca te pot ajuta.

Te iubesc .. si lasa`ti vina deoparte. Va trece. Poate candva voi afla si lucrurile alea atat de ..dureroase.

iulie 29, 2009 6:14 p.m.

nu te ineca in sperante. nu o sa mai fie la fel never.

iulie 29, 2009 6:47 p.m.

Si..crede`ma ca nu te`as da pe nimic in lume. Mereu ai stiut sa ma aperi de rau..chiar daca de data asta n`ai reusit sa ma aperi in totalitate.

Multumesc ca esti aici. :*

iulie 29, 2009 10:19 p.m.

Trimiteți un comentariu