Priviri ..  

Posted by DeeD

            " Niciodata nu a fost asa . Niciodata nu ti'ai ferit ochii caprui de ai mei . Niciodata nu am putut sa cred ca am sa privesc totul cu lacrimi in ochi . N-am crezut ca poti crede ca ma poti pierde . N-am stiut niciodata daca am sa pot raspunde la ce se intampla . Dar ..am stiut ca se va intampla din nou . Si imi pare rau ... desi niciunul dintre noi nu are vreo vina . Atat pe azi ,acum . Mi-e mult prea greu . Dar sa stii ca nu ai sa ma pierzi . Si .. "

Asa sunau vorbele mele atunci .. 

Acum stiu ca totul depinde de tine . Da si de mine . Nu ma las doar in baza ta .

Eu am fost ,sunt si voi fi bine . Atata timp cat tu esti langa mine .

Si in ochii mei esti acelasi . Sau poate nu chiar . Recunosc.. pe zi ce trece "cresti" . 

Si te iubesc.

_____________________________________________________________________________________

Ps. Multumesc pentru "premiul" oferit de Totosel . 

This entry was posted on 13 august 2009 at 11:32 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

simt si eu asta. daughtry:X

august 18, 2009 9:57 p.m.

Trimiteți un comentariu