They need us ..  

Posted by DeeD



Anastacia-in your eyes
Asculta mai multe audio Muzica       

         Dupa mult timp revin cu o postare intreaga .... va fi o postare putin speciala .

                               Azi .. intamplator am vizionat un film care intr'un fel sau altul ... m'a indrumat mai mult pe cale pe care eram . 

             Desi am doar 16 ani .. inca de prin generala ma gandeam sa dau la psihologie sau cel putin sa ajung cineva care sa ajute . Nu stiam cum o sa ajut .. pe cine o sa ajut . Azi .. filmul acela .. oarecum mi'a spus pe cine o sa ajut . Era simplu . Atatea indicii am avut pana acum .. Pe ei . Pe viitorii copii . Exista copii care nu au o viata atat de buna ca a mea sau ca a ta . Poate chiar acum unu' dintre ei si'o ia , cum s'ar zice . Si tampitii lor de parinti scapa usor . Bine .. scapa usor aici . 

                    Parintele scapa fara pedeapsa . I se ia doar tutela . O fericire pentru el . Asta insa e doar o alta poveste . 

            Dar copilul ? E dus la un psiholog . Si mai apoi la casa de adoptie . Din pacate nu toate ofera ceea ce le trebuie lor . 

Asa imi incep drumul .. Sa'i ajut . Sa le redau sansa de a visa frumos . Sa uite de cosmaruri . 

Promit ca am sa revin cu evolutia mea despre acest drum ...

This entry was posted on 28 iulie 2009 at 22:44 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Specialitatea casei  

and i need u :-$
sa nu mai auda nimeni :">
ne jucam impreuna :D
lalalalalalalaaaaaaa !!!

august 04, 2009 9:01 p.m.

Trimiteți un comentariu