O pastila va rog .  

Posted by DeeD


       Si iata'ma ca scriu. Din nou . Ultimele saptamani,zile si ore au fost poate cele mai nebune si mai obositoare . Au supt toata energia si bucuria din mine . Ma simt ca nu ma simt . Probabil e cea mai aiurita concluzie .  
        In tot timpul asta ... am "reusit" sa ajung la o intrebare . De ce oamenii spun "imi pare rau" ? De ce o fac cand fapta e deja facuta ? nu putea gandi inainte ? De ce trebuie sa fie pareri de rau fara rost ? De obicei parerile de rau sunt menite sa schimbe ceva ... Sa faca sa se simta mai bine persoana caruia ii spui "imi pare rau" .  Sau cum poti spune intr'o despartire "imi pare rau" ? Iti pare rau ca esti prost si ca ai facut'o sa planga . De ce nu te'ai gandit ca o sa planga ? Ca o sa o doara ? Ca multi de altfel te gandesti doar la tine . La ceea ce simti tu . Asa si trebuie nu zic nu. Dar cand sunteti 2 stau altfel lucrurile . Ajung la concluzia ca .. mai bine ai incerca sa schimbi ceva  inainte sa spui aceeasi placa . Si ca sa stii tu omule .. folositor de "imi pare rau" .. daca nu ai nicio treaba cu ce se intampla ... parerea ta de rau nu isi are rostu . Mai bine o pastrezi pentru alte timpuri cand va trebui sa o folosesti in propria greseala .
        Cat despre tine .. domnule  " imi pare rau" multumesc pentru gandurile ce mi le'ai provocat , pentru jocul neincetat a inelului ( nu stiu cum se face da simte ca e a tau ) , pentru  servetelele "umede" si pentru fluturii morti . 

This entry was posted on 8 martie 2009 at 00:02 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

prea putine lucruri merita lacrimi sincer...e o expresie mai cocalaristica si totusi simpatica...cei care te-au facut sa plangi nu merita asta,iar cei care merita nu o sa te faca niciodata sa plangi. era ceva cam asa.

martie 15, 2009 1:16 a.m.

Trimiteți un comentariu