Atat de orbi..  

Posted by DeeD



            Azi am avut parte din nou de o zi cromatica . Tristetea cu bucuria s'au reunit si'au redat... nebunia si rasul prostesc . Am crezut ca nu se va mai termina ziua asta . Pe zi ce trece ma uit tot mai mult la oameni si la "intelectul" lor care se spune ca ar trebui sa'l aiba . Nu vreau sa ma simt eu acum mare inteligenta caci nu sunt . Insa am pretentia ca cei peste 25 de ani sa aiba cat de cat o gandire buna si intelectuala . Dar nu o au . Si asta ma ingrozeste .

           De exemplu .. doamna de la magazinul stradal . Pe la sfarsitul pauzei mari mi se face foame . Imi iau fuguta o colega si ma duc la magazin . Vroiam ceva dulce de data asta . Ma hotarasc sa imi iau un pachet de biscuiti. Ii cer doamnei minunatul pachet , intre timp intinzandu'i si banii. Aceasta imi ia frumos banii ii pune in cutiuta ei de delma si se pune sa'mi caute pachetu . Unde sa caute ca nu e . Si totusi are un intelect dansa . Vazand ca nu are cauta ce sa'mi dea de 2,5 lei. De acum se hotaraste sa atinga cota maxima a nesimtirii . Cauta ce cauta si tot asteptand am intrebat'o frumos daca mai are sau nu . Si ce solutie gaseste . Intr'un final nu stiu de unde gaseste da gaseste.Imi salveaza ziua . Pana cand vad ca le scoate pretu .. la care eu o intreb " cumva sunt din vitrina??" . Si ea imi raspunde chiar ff sigura ca "nuuu" . Mai apoi imi spune colega care are spiritu de observatie in sange .. ca biscuitii erau din vitrina . Ce sa mai spui ? M'am uitat imediat pe termen sa fiu sigura ca macar sunt buni . 

          Asta e a2a patanie a ei . Prima a fost cand un coleg ii cere Fanta si bisc tempo . Spune ca fanta nu mai are desi acestia au vazut ei singuri ca in frigider era . Si cat despre biscutii tempo... mai nou s'au transformat in bounty . Anyway doamna m'a pus pe ganduri . Probabil crede ca desi suntem copii suntem prosti .. dar si intelectu fetitei blonde de la a5a o depaseste :| . 

          Promit .. la a3a ocazie .. nu'mi mai scapa . Doar sa am timp destul si ii fac eu nazu :-)) .

[ Oamenii sunt atat de orbi incat devin prosti .]

This entry was posted on 10 martie 2009 at 21:29 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

o judeci prea aspru...gandeste-te ca ea nu a avut parte de educatia ta...nu a avut cine sa ii formeze mintea,si nici ce exemple sa urmeze.este un om nefericit,poate chiar inconstient de tristetea de care dispune.

martie 15, 2009 1:13 a.m.

Trimiteți un comentariu