Un craciun ratat.?  

Posted by DeeD

Deci e nasol.Poate chiar foarte. Nu mai inteleg care e soarta mea. Ce am de ales.Ce trebuie sa dau deoparte. Se duce si craciunul asta. De dimineata am varsat lacrimi.Ii multumesc mamei ca imi e alaturi. O iubesc chiar daca ma enerveaza mai mereu cu criticile ei. Ea ma intelege.E femeie si probabil stie ce simt . asa ca m'am hotarat. nu mai vreau nimic craciunul asta. ma voi multumi sa fiu cu familia mea . stiu ca ma voi simti singura si rece. dar alfel nu se poate. miracolul de craciun pe care mi l'am dorit a fost chiar ... m.M . am realizat tarziu . totul sa daramat. ce pot sa zic sa fac... nici eu nu stiu . [ asta e pentru tine bubule -> ti'am zis ca plec... ca dispar cateva zile. sunt ok . am sa dorm la alte persoane nu acasa. vreau sa vad daca se sileste cineva sa ma caute.. ne auzim beibi.]

This entry was posted on 25 decembrie 2008 at 15:34 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu