Fericita de Craciun.?.  

Posted by DeeD


Precum spune si numele blogului....fericirea e in tine. Unii o descopera tarziu , altii mai devreme .. si la altii vine singura.

Citeam intr'un calendar ca "fericirea este o stare a mintii" . Asa sa fie oare? 50% da total . 50% nu total. Primii 50% de da constau in problemele vietii ( bani, locul in societate , etc) . Restul 50% este fericirea din inima. E o senzatie al naibii de ciudata pentru prima data..dar atunci simti ca ai inima, ca traiesti cu adevarat ai parte de cele mai mari emotii , te pierzi nu stii ce sa faci,primul pas , e ca si cum ai trai intr'o alta realitate..dar mai buna .

Putini dintre prietenii mei stiu ca eu tot ce imi doresc de la viata e sa am parte de o poveste.. o poveste a mea. Povestea mea vreau sa ma surprinda... Pana acum nu pot sa zic ca am inceput vreo poveste sau mai stiu eu ... dar exista un dar . Dar am dat peste o "ciudatenie" :)) . Cum poti dintre atatia oameni de pe pamant...adica hai sa nu luam atata ca se poate sa mai fie (vorba aia orice e posibil ) din Galati ... sa gasesti un om cu aceleasi gusturi,intamplari ale vietii? practic un om care stie fara sa vrea totul despre tine . la fel si tu . Si te pune pe ganduri . Omul asta te poate ajuta. Te poate ajuta prin ati oferi..propria poveste. Miracolul meu de Craciun .. Aveam habar de el dinaintea craciunului..si fara sa'mi dau seama nu am dat importanta prea mult...ma nelinisteau unele lucruri... cat si despre el cat si despre mine ... Nu isi are rostu sa mai aduc in detalii ce a fost . :)

Acum am in fata o alta maxima ... si zice cam asa "Fii fericit pentru ceea ce ai , nu trist pentru ceea ce nu ai " ... si realizez ce mi sa intamplat . Iti multumesc de aici de jos tie ... Fericire mi'am dorit de craciun si pe viitor... sper sa fie doar inceputul . [ si punct. curiozitatea face victime :x]

This entry was posted on 26 decembrie 2008 at 22:04 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu