...E aici..  

Posted by DeeD


Si uite ca a venit si craciunul si sarbatorile.E 24 decembrie ... e 11 juma seara .. mosu a venit... sunt multumita de cadouri dar ca niciodata nu m-am simtit asa . Toti sunt fericiti de cadouri.. de oamenii din jurul lor, sunt multumiti de cei pe care ii iubesc.. la randul lor se simt iubiti . imi lipseste ceva. sau poate cineva . ma simt goala,inviziila neexistenta... mi'e dor de vremea cand soarele era mereu pe cer ... de zambetul meu. Acum ma simt schimbata.Mai rece. Ofer doar zambete plictisite. Imi doresc sa plec. Undeva.. in nicaieri cum spune I :)) dar nicaieriul e pentru mine un fel de moarte. Vreau doar sa plec acolo undeva...un timp preferabil de durata mare .. atunci sa'mi duca cu adevarat lumea dor. sa'mi simta lipsa. sa ma pretuiasca cineva :(. si totusi gresesc. pot fi pretuita poate chiar foarte bine dar ... ceva imi spune nu el :( . asta cred ca e dorinta mea de craciun. promit ca voi pleca...poate chiar atunci cand cineva va avea nevoie de mine. promit...

This entry was posted on 24 decembrie 2008 at 23:23 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu