Fulgii de nea...  

Posted by DeeD

     Azi am avut placerea sa iau parte la prima ninsoare adevarata din Galati :x . A fost supeerb sa'i vezi pe toti adapostindu'se de frig, imbratisari astfel incat frigul sa nu'si mai faca simtita prezenta...maxi taxi sa fie pline ochi ... toti grabindu'se spre ... acasa. Eu una stiu ca ma grabeam . Eram inghetata . De dragul vremurilor si al fulgilor am luat tramvaiul . m'am pitulit bine in scaunu meu si am privit galatiu meu ..       Totul alb si frumos... Chiar daca B nu ma crezut am vazut copii cu sanii si pregatiti de oamen de zapada. Sincer nuj de unde scoteau zapada pentru ele dar scoteau . Mi'e dor sa fiu copil ..sa n'am griji...sa fiu fericita neconditionat...sa fie totu  bine. Nu pot sa zic ca acum nu mie bine..dar simt ceea ce urmeaza... va fi greu .. insa sa traim prezentu...prezentul e viitorul de peste 3 sec...prezentul e trecutul de acum 3 sec .. e o tampenie stiu..dar sa revenim la iarna..la fulgii de nea..      Prima oara cand i'am simtit alunecandu'mi pe obraji...i'am simtit mai mult ca o mangaiere rece..Si parca toti fulgii vroiau sa ma atinga . si mi'am zis stop. revino'ti. nu se poate sa fie mai multi..e nevoie de unul singur care sa'ti ofere si o mangaiere rece...dar si una calda . Insa stiu ca nu se poate. Orice fulg de nea e apa...te pot mangaia dar apoi se transforma in apa...lacrimi. Si totul se prabuseste . Insa fulgii i'au facut simtita prezenta...intr'un fel sau altul...     Si ma simt un pic ciudat dupa toata povestea asta cu fulgii...Pana cand imi voi da seama va trece timpul...insa voi profita avand parte de bulgareala :x.

This entry was posted on 27 decembrie 2008 at 22:20 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu