Cine spune că-i pasă ?  

Posted by DeeD


So, c'mon . Cui nu-i pasă? Tuturor le pasă. Păsare negativă, pozitivă nu contează, există. Şi de multe ori e prea multă şi e interpretată prost sau deloc.

Of, delirez asta e clar. O săptămână grea, cel puţin sufleteşte, psihic, fizic . Mi-am adresat continuu întrebarea dacă anumite lucruri sau chiar şi persoane merită să mă consum aşa. Concluzia a fost că mai mult sau mai puţin, toţi merită. Şi mă apucă un sentiment de dor, de greu şi iar mă întreb cum am ajuns aici şi reiau povestea şi văd unde s-a rupt firul ... Şi totuşi mereu era loc de bună ziua. Acum e loc doar de răutate. La cum sunt eu aş încerca să aduc situaţia undeva să fie bine, dar mereu a fost bine pe moment ... şi după revii la acea stare.
Niciodată nu mi-a plăcut să fiu în conflicte cu cineva mai ales când ....
Problemele iar se adună şi ce mă enervează este că unele s-ar putea să fie pentru totdeauna sau nici măcar nu ştii când o să se termine tot.
În mod sigur 31 martie a devenit cea mai stupidă zi ... zi de despărţiri, certuri, surprize ale sănătăţii şi lista ar putea continua.

This entry was posted on 31 martie 2011 at 22:36 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

si eu urasc sa ma cert. cred ca cel mai bun lucru pe care-l poti face, e sa astepti :)

aprilie 02, 2011 8:55 p.m.

hehe .. chiar si eu ma gandeam la asta ...

aprilie 03, 2011 9:39 p.m.

sa astepti..da
si cand asteptarea nu aduce nimic?..

mai 02, 2011 6:39 p.m.
Anonim  

Asteptarea este cam dureroasa si poate dura ceva timp, plus ca te si consuma psihic cel mai mult. Sfatul meu e sa nu lasi pe altii sa te schimbe.:)

mai 15, 2011 12:00 p.m.

Trimiteți un comentariu