Peace babe .  

Posted by DeeD

Si ce daca ?

Cant. Rad. Iubesc.

Recunosc, mi'e dor de multe , dar mie bine si asa. Daca altii pot asa eu de ce nu ?
Nu pastrez amintirile urate si certurile. Dupa un timp nu'mi mai pasa de ele. Am iertat tot ce era de iertat. Pentru ca pot sa iert . Pot face orice , dar nu pot deschide bratele cuiva .

Un zambet nu te costa nimic. Fii sigur ca poti zambi. Animalele zambesc chiar daca nu le convine ceva .. mai putin pisicile care se iau la bataie .




Pe final va presor cu putin zahar sa va mai indulciti acreala din suflet :) .

This entry was posted on 4 mai 2010 at 22:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

E.  

Acum daca nu mai esti tu acra ii vezi pe ceilalti.
Trebuia sa te vezi si pe tine :))

mai 05, 2010 8:35 p.m.

am zis eu ceva de mine ? eu am destule defecte dar asta nu inseamna ca si ceilalti sunt nevoiti sa le aibe .

ps. ti'am lasat un offline .

mai 05, 2010 8:39 p.m.

imi cerusem scuze pentru aseara . nu e prea placut sa apara un necunoscut si sa'ti stie amanunte ale vietii :) .

mai 05, 2010 9:19 p.m.

cine-i "E" asta pana la urma ? :|

mai 05, 2010 10:51 p.m.

Trimiteți un comentariu