FriendMania .  

Posted by DeeD


"Ceva special .

Asa definesc eu prietenia .( M-ai pus doar pe ganduri ce inseamna prietenia . Am sa-ti spun ce inseamna din punctu meu de vedere prietenia .)

Prietenia adevarata e amintirea cea mai frumoasa , pentru ca la un moment dat in viata o sa-ti aduci aminte de ea ,si nu o sa-ti aduci aminte de memoriile neplacute.
Prietenia e zambetul copilariei si al vietii. Cel care ti-a atins, ti-a mangaiat cel putin o data sufletul .. deja e pe lista alba . Desi un prieten va calca si stramb pe sufletu tau .. tot prieten bun il numesc. Practic esti setat pe optiunea asta. E o optiune permanenta a sufletului .

Prietenul adevarat e cel pentru care poti indura orice ;
E cel pentru care cum spunea cineva " nu ma interesa de ceilalti, eu eram cu ea" ;
E cel pe care l-ai putea numi frate/sora;
E cel cu care iti imparti fericirile si durerile ;
E cel pentru care ai intoarce o lume intreaga ca sa fie bine;
E cel pe care l-as privi cu drag chiar si dupa un veac;
E cel cu care as avea cele mai multe amintiri de depanat;
E cel caruia ii oferi zambetul tau;
Prietenul adevarat e cel pentru care sufletul tau inca lupta,dupa o dezamagire. "

"It´s hard when you miss people. But, you know, if you miss them it means you were lucky. It means you had someone special in your life, someone worth missing. "

This entry was posted on 29 aprilie 2010 at 21:48 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

e scris si gandit frumos...

aprilie 30, 2010 12:00 a.m.

imi place "definitia" data de tine prieteniei

iulie 08, 2010 6:51 p.m.

Trimiteți un comentariu