Eu si voi .  

Posted by DeeD


"Da am innebunit . Ma oboseste viitoru si dorintele indeplinite si blestemul . Am ranit oameni din nou si iar . Si m-a durut caci stiam cum e . Probabil unii ar spune ca ma razbun pentru toate dar nu . Niciodata . Razbunarea isi are locul in iad , nu in rai . Si totusi tot mai des mi se intampla . El ma opreste da' eu nu . Stiam ca asa va fi . Si eu am reluat din nou ... Nu ma doare ca am intors spatele lui , ma doare ca am refuzat o ea . O prietena . Un verde cum as zice . Asta ma afecteaza . Caci verdele se poate schimba .. o data s'a schimbat . De ce n-ar face'o si a2a oara ? Dar eu nu mai vreau sa trec inca o data .

Draga verde , nu vreau sa ne schimbam nu vreau sa te pierd iar . Nu nu vreau . Mi-e bine cand ma iubesti toata ziua . Dar nu mi-e bine cand stiu ca te alung din propria cauza . Te iubesc ca pe tine , ca pe draga mea prietena , ca pe prietena cea mai buna , ca pe sora mea . Ca pe verdele meu . 

Iar tu ... ce sa'ti spun ? Ca spre uimirea mea inca simt ceva ? Si ca uneori apare de nicaieri o gelozie pe absolut nimic ? O stiu preaaaa bine . Si tot idioata sunt . "

This entry was posted on 18 septembrie 2009 at 15:51 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Ochisor'  

Te inseli.cheia nu este la mine.Cheia o are timpul...poate ca ti-ai invatat lectia,poate mi-am invata'o si eu..
Dar nu intotdeauna poti uita unele chestii..cele care au un impact mai mare se uita mult mai greu,ca sa nu spun niciodata...
am zis si o voi mai spune:M'a durut tare(prea tare)

septembrie 19, 2009 12:06 p.m.

Trimiteți un comentariu