Din nou ..  

Posted by DeeD

Si a inceput din nou .. liceul, orele interminabile, profesori care mai de care mai aiuriti .. 

Pentru prima oara dupa multi ani am avut ore dimineata . Ce dimineata ? Ziceai ca e noapte . A fost ciudat sa vad orasul gol . Era un pic cam trist . Sa nu vezi pe nimeni .. Si pe cine vedeai era adormit . Frig si somn . Asta era tot ce puteai simti ... Ajung la liceu gandindu'ma daca sunt prima sau ultima .. Da' de unde . Liceul era atat de pustiit incat nu as fi crezut ca acolo zilnic se foiesc cateva sute de elevi . Diminetile sunt simple, triste , deosebite . Si pentru unii .. cu multa cafea :)) . 

This entry was posted on 15 septembrie 2009 at 16:10 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Copilasu' Idiot :">  

O sa te obisnuiesti :D ;;)
Proprie experienta...
Mai ales ca ai un motiv ca sa poti sa dormi.."e prea dimineata".:))
Apoi, cu trecera timpului, orele n-o sa mai inceapa la 7-8, ci de la 8 in sus...Cereri, scutiri...program de scoala pana la ora 11-12...:X
Ce sa mai zic...e bine, si pentru ca, asa, ramane mai mult timp liber in restul zilei.
Anyway. Succes, dimineti cat mai frumoase si treziti cu zambetu pe buze:X
:*:*:* >:D<>:D<

septembrie 15, 2009 5:37 p.m.

Pentru altii :)) multi nervi dimineata :-< ..si soooomn (:| . Cu toate ca mi`ar fi mai bine daca as invata dimineata :-<

septembrie 15, 2009 9:57 p.m.
Tot Copilasu' Idiot  

app, tie ti-am zis povestea celor 4 secunde? :D
daca o sa ma lasi odata, o sa-ti zic.
mie mi s-a parut tare adevarata, dupa ce-a trecut timpul. ;))

p.s. acolo, unde am scris, "mai ales ca ai un motiv ca sa poti dormi", nu am specificat. So, nu'i acasa, ci la scoala, evident :))) :-"

septembrie 16, 2009 12:23 a.m.

Trimiteți un comentariu