Sfarsit sau inceput ?  

Posted by DeeD


Intuneric .
Sunt eu si cu mine .
Ma simt inalta .. sau sunt undeva deasupra . Privesc in jos si ma simt pierduta .
As intreba ce se intampla da' n-am pe cine .
Am emotii .
Simt ca inima se pregateste pentru o alergare si nu e cea de dimineata .
O alergare sau o primire ? Primesc un nou sentiment ..  Pentru prima oara .. ma simt mare .
In curand e ziua mea .. oare va fi o zi simpla sau ...
Sfarsitul copilariei mele ? Sfarsitul gandurilor ca sunt un copil ? ...
Inca 11 zile si voi afla ..

This entry was posted on 12 iulie 2009 at 15:56 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Ai luat leapsa ! :D

iulie 13, 2009 10:01 p.m.
Alfur  

Nu e sfarsit, nu e nici macar inceput. It's all in your mind you know? Banuiesc ca faci 18 ani. Debaraseaza-te de ideea 18 ani=sfarsitul copilariei. E o prostie. Copil poti fi si la 50 de ani, varsta nu e un impediment. You decide. So.. happy birthday kiddo !

iulie 13, 2009 11:01 p.m.
Deschide, eu sunt, NelOo  

Lasa in urma varsta, si nu te mai gandi ca faci 18 ani, ca sa-ti strici visele si visurile. Gandeste pozitiv, gandeste ca ai esti mai mica; uite, ca de exemplu ai 16 ani :D :)))) =))
Aici, [unde suntem] e soare mereu, peste tot. Si e un soare placut, nu unu de la care sa lesini.
Asadar, e soare, mare, valuri multe, iar eu sunt fericit ca ai ales unul singur :X
:*:*:*

iulie 16, 2009 4:41 p.m.

Trimiteți un comentariu