Back home , back here .  

Posted by DeeD


                               Well.. nu am mai scris de ceva timp pe aici . Totusi in tot acest timp am profitat . M-am relaxat si mi'am regasit prietenii de joaca :)) .
                Totodata am inceput sa privesc din ascuns viata oamenilor ... si spre uimirea mea .. ei sunt tristi . Si greseala cea mai mare e ca majoritatea pun accent pe ... iubire . Adica daca nu ai iubit/iubita e o problema :)) .
                   Wtf ? Sau stau si sufera luni intregi dupa persoane care nu dau 2 marunti pe ei . Si eu am facut asa da' eu m-am trezit . So ... inca o data imi acopar ochii sa nu mai vad . Oamenii nu stiu sa traiasca . Si chestia asta nu se invata undeva .. sau cel putin nu stiu sa aprecieze ce au in jur . Si chiar daca au nimic sa aprecieze lucrurile minuscule . Intotdeauna lucrurile minuscule au putere mai mare decat crezi .
Daca as putea i-as ajuta pe toti .. chiar daca imi ia ani intregi stiu ca in final sunt .. oameni adevarati .
Oameni care stiu sa aprecieze .
Oameni fericiti . 
[ Cat despre mine .. eu sunt bine . Sunt fericita . Am revenit la porecla mea fericita :)). 
Toate cele bune si .. Zambiti !
Si daca vreti sa plangeti .. 
Faceti-o .. da' cu zambetul pe buze . Pentru ca se poate . ]

This entry was posted on 4 iulie 2009 at 17:26 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu