Prietenie ?! Stiti voi mai multe ? Zi daca stii  

Posted by DeeD


           Prietenie . O legatura care doare mai mult decat ne inchipuim . Azi esti plus maine minus,poimaine 0.
                  Da...suna frumos nu ? Ce mai surpriza placuta iti face prietenu cand isi ia ghiozdanu si pleaca nu ? Si nici un pa nu'ti zice . Sa te duci cu calu' daca poti macar ala sa'mi lase o galeata de balegar in curte nu ? Ceva de genu se intampla mereu . Unu greseste se milogeste si ce iese ?
               NIMIC ! Si te mai intrebi de ce . Pai doo'ooh tipa nu te'a iertat ma ! De'aia ma . Pai ( sa ma ierte Cel De Sus ) nenea ala din povesti .. Iisus cum ierta ? Ierta din suflet . Bun stiu nu esti EL . Esti TU . Tu care vrei sa nu'ti greseasca nimeni , caci tu nu ierti si apoi nici nu vorbesti nu spui ce ai .  Data viitoare am sa fiu mai calculata in fata voastra . Interiorul doar eu o sa mi-l stiu .
O sa fiu genu de fata perfecta . Am mai fost . Si mi-a iesit . Am sa revin inapoi . 

This entry was posted on 27 mai 2009 at 22:07 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

specifica si ce fel de greseli...

mai 27, 2009 10:57 p.m.

ce fel de greseli ? umane !

mai 27, 2009 11:00 p.m.

Timpul este cel care ne impiedica sa avem mai multi prieteni, el este cel care ne impiedica sa ne pastram prietenii... uneori nu mai avem timp. Viata noastra pentru multi este prea scurta iar vederea prea marginita, pentru a vedea ca intr-o prietenie adevarata exista iubire si, de multe ori transformam aceasta relatie in ura si prietenii in dusmani. Iubirea si ura - fericirea si durerea nu vor opri in loc omenirea niciodata... trebuie sa invatam sa iubim, sa iertam, sa daruim, sa fim mai buni, sa fim oameni. Cand vom invata toate aceste lucruri... vom fi fericiti.

mai 29, 2009 8:51 p.m.

Trimiteți un comentariu