Nu stiu sa fac semne .  

Posted by DeeD



                   

                                         Azi ... o zi romaneasca . La drept vorbind . Am fost la "marele" concert . Ei bine in afara de ingramadeala, boxe , tipat ,dansat .. m'am simtit chiar bine . In ciuda zilelor trecute cand nimic nu mergea ... ziua de azi a venit ca o recompensa . Macar atat ..

                             Si totusi momentul cel mai .. intens a fost cand a inceput sa ploua . Prima ploaie .. Era Andreea Balan sau Kittens . Stiu ca momentu a fost trait cu adevarat . Stropii aia de ploaie .. Doamne . Sau inainte de concert .. pe fundal rulau melodiile lui Justin T .  Gandurile si emotiile se indreptau catre un singur om care imi doream enorm sa fie langa mine .  Iar a2a ploaie si-a pus amprenta . Cantam tipam si ploaia :x si Smiley . Moment unic . 

*For my dear M,

     tu ti'ai pus amprenta de asemeni azi . Chiar daca nu ai fost prezent langa mine.. chiar daca seara iar te'ai suparat pe mine .. asta sunt eu . nu pot sa ma schimb . de asemeni si ... "las'o balta" nu? eu vreau 2, fericire, eu pe tine, tu pe mine , iubire , impacare, un trandafir,zambet. s'au doar sa imi aduca mosu' cadou inapoi . *

Adaugat la 13 iunie 2009 : Dear M , goodbye .

This entry was posted on 31 mai 2009 at 00:18 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

hehe:.
si yo am fost la concert :x
A fost marfa:x
Ma rog,nu mi-a placut Andreea Balan ptr k era prea.. exagerata.
Smiley a cantat bestial =p~
MI-a placut k a inceput ploaia exact in momentul in care a intrat el pe scena. "boom.si a inceput:D"
Orikm si ptr mne a insemnat cva frumos.
Orice concert :NEBUNIEEEEEEEEEEEE :x

iunie 02, 2009 10:31 a.m.

Trimiteți un comentariu