Oameni ? Se aduna ..  

Posted by DeeD

Da... Scriu din nou.. Sa scriu  ramane pentru totdeauna . 

De cate ori sa mai inchid  ochii plini de lacrimi ? De cate ori sa mai indur vorbele altora ? De cate ori sa ma fac nevazuta ? De cate ori trebuie sa mai iert ? De cate ori trebuie sa mai gresesc ? Ma simt ca la un final ... si nu stiu de ce . Pana si eu am cazut in greseli . gresesc din ce in ce mai des ... parca as fi om .dar stai ... acum sunt . Si totusi sunt total incompleta . Imi lipsesc multe . Greu de crezut dar poate o singura persoana le'ar acapara . Da'.. unde-i persoana ? Nu e .... nu e aici . Ma inchid in mine . 

De ce lumea e asa amara ? Si firar sa fie . Nu sunt nicio emo sau ce cacat se mai mananca . Sunt om ! Si imi pare rau de asta . Oamenii sufera . Se prefac ca sunt bine . Cred ca un zambet si o revarsare de nervi esti gata . Sunt satula de egoism, orgolii peste orgolii, de oameni care se cred prea sus ..  Omule , daca te crezi prea sus .. ajuta'l si pe ala de jos . Nu'ti mai da cu parerea , gen : " Ce prost/proasta" Si tu ai fost la fel candva ...

Ps.  Cine ma cauta .. ma gaseste la telefon . Sau la liceu ... e singuru mod prin care pot anunta absenta mea pentru cateva saptamani .  Si chiar daca nu am precizat ... dezamagirea e lucru mare .

This entry was posted on 25 mai 2009 at 23:22 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu