23:23  

Posted by DeeD


                       E 23:23 . 23 my lucky number . Ce mai pot sa spun ? Sa spun ca m-am indragostit de un serial ? Dada.. recomand One tree Hill pe pro cinema . E demential :x . M-am regasit in el ... mai mult decat credeam . Parca mi-a citit viata gandurile .. E ciudat cum iarasi s-a invartit ruleta  si eu l-am intalnit din nou . Uneori imi doresc sa trec peste ... De fapt imi doresc sa trec peste multe .. cine nu vrea ? Dar .. unii oameni sunt ai naibii de speciali incat nu vor sa iasa din viata ta . Si sincer .. eu ma bucur de asta . Am inceput intr-un mod ciudat ... am avut si vom avea parte de ceva ciudat. Si aici inchei ca maine dimineata tre sa vizionez serialu :"> 

This entry was posted on 20 mai 2009 at 23:23 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

inca potin si ma convingi sa il urmaresc si eu:X:))

mai 21, 2009 9:43 a.m.
Anonim  

la ce ora?:D

mai 22, 2009 10:23 a.m.

Trimiteți un comentariu