Sa se opreasca timpu' !  

Posted by DeeD



                    Trece timpul tot mai repede ... de as putea .. mi-as pune dorinta sa se opreasca .

                1 minut pentru voi .. o vesnicie pentru mine ...

                         O timp , opreste-te ! Sa-mi pun toate gandurile in ordine .. sa-mi pot gasi toate cuvintele pe care sa i le spun .. desi stiu ca atunci cand ii voi vedea ochii , ma voi pierde prea mult si tot.. se va duce . 

         [ Oare ce mai faci ? Oare iti mai aduci aminte de fetiscana mituta ? Iti mai aduci aminte de .. primele priviri ? Care te ocoleau .. stiau ca esti tu dar le era frica sa te priveasca .. Nu stiu ce mai simti tu pentru ea, dar stiu ca gandurile ei adresate tie .. o fac sa tremure . Imi spune mereu

          " nu stiu ce se intampla .. ma gandesc uneori doar la portretul lui si imi aduc aminte perfect vocea zambetul lui . Si toate ma fac sa tremur . Imi provoaca emotii , cu toate ca totul e in zadar . "

     Ce stii tu ? Ii spui un amarat de "buna,cmf" si gata ... Te da peste cap si .. nu-ti pasa . Si stii .. imi amintesc si acum cum zicea " e eul meu masculin " ] 

      Sa se opreasca timpu ! .. Sa te poata iubi asa cum trebuie ....

This entry was posted on 13 aprilie 2009 at 23:08 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

cand am citit,mi-am adus aminte de un vers
"Time, is going by, so much faster than I"...gj ^_^

mai 14, 2009 8:41 p.m.

Trimiteți un comentariu