Se rupe cerul ..  

Posted by DeeD


                      Durerea e aproape . Poate ca si cu postarea asta o sa ma declare lumea emo sau prostiile acelea . Ei bine nu sunt nici emo , nici nebuna nimic din ce iti trece tie prin cap . Sunt un om care are ceva de facut aici . Pe Pamant . M'am nascut cu un scop . Nu stiu daca scopul meu e sa lucrez la o banca sau la matura [ i don't know ] . Toate intamplarile de pana acum .. mi'au demonstrat ca am un scop aici . Poate chiar sunt nebuna .. din punctul altora de vedere . Pentru oamenii "simpli" sa ai anumite emotii , sa ai puterea de a vedea lumea cu alti ochi , sa poti vedea realitatea , sa .... sunt atatea . Atatea si atatea pe care oamenii ori le considera banalitati ori nu le vad . 

                   Pentru cei care ies in oras zilnic ... si folosesc transportul in comun ...O Doamne . Nici nu stiu cum sa explic la cate vad . La inceput nici nu acorzi atentie .. te afunzi in problemele tale ,in viata ta , in muzica din casti , in iubirile tale etc . Dar si cand deschizi ochii , te uimesti ! Vezi atatia oameni care isi doresc sa aiba o viata mai buna si nu fac nimic . Asteapta sa le pice din cer ceva . Sau mai bine zis sa le pice o harta spre comoara blestemata cu bani .

                     Banii . Banii schimba omul . Il schimba il schimba .. da ce te faci cand schimba o intreaga populatie ? Un intreg .. Pamant ? Sincer .. daca as putea sa fac sa dispara banii probabil as face'o . Si totusi .. banii sunt o alta discutie. Acum sa vorbim de oameni . Oameni care isi vor bine , dar ignora bunatatea lor . Multi spun .. " ce'mi pasa mie de ala ?" . Poate chiar 85% folosesc sintagma asta . [ chiar si tu cititorule :) ]

                Dar s'a gandit cineva ca viata lui .. de fapt nu..sa nu vorbim in termeni asa mari . S-a gandit cineva ca activitatile lui depind de activitatile altora ? Chiar si cele mai nesemnificative . De exemplu .. soferul sa nu'ti deschida usa autobuzului pentru ca statia era doar cu 1 m mai incolo . Sau sa inceapa sa te injure o persoana pentru ca ai calcat'o pe picior . Sau ca nu are loc pe strada . Sau multeeeeee altele . Deci ajung la concluzia ca oamenii sunt intr'adevar ... STUPIZI .

                E ca o boala . Si se ia . E incurabila . Poate chiar si eu am simptome sau sufar de stupizenie . As spera sa nu . Dar .. eu o sa ma trezesc . Eu nu imi fac griji pentru mine . Imi fac griji pentru ceilalti . Intr'un final .. orice boala se termina prin .. anihilarea omului . 

                    Si cum ziceam la inceput ... durerea e aproape . O vad . O simt . Culmea .. totul va fi gri . Si prafuit . Ii vezi pe toti plangand . Unii se roaga . Tu ?

                    Taci rapus de durere . Si iti aduci aminte ... ca a fost adevarat . Ganduri si ganduri . 

Vei fi confuz .. 

Si in final..

Vei vedea ca s-a rupt cerul .

This entry was posted on 25 martie 2009 at 22:26 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

s-a rupt cerul

martie 26, 2009 1:09 p.m.

Trimiteți un comentariu