Revenire.  

Posted by DeeD


   .. Ah a trecut ceva timp de cand nu am mai scris aici.. Cum am anticipat.. am trecut printr'o perioada grea ...Nu'si are rostu sa vorbesc despre ea asa ca ma voi referi mai mult la momentul actual.

     ...Anyway acum ma simt de parca as fi intr'o lume noua.Mai buna.. Chiar daca soarele nu a mai rasarit decat pentru norii infectati cu fum de vreo saptamana... totul e bine . oarecum . parca am inceput un alt drum .. fara prieteni fara nimeni. Doar eu si intunericul si poteca spre nicaieri . Mint. Eram cu un papagal . Suna ciudat poate dar la inceputul drumului eram eu si ea. O papagalita  verzuie cu pete negre si cu pieptul galben. Spre uimirea mea avea si ochii verzi. Si a plecat si ea . Am vrut sa'mi dau fericirea doar ca sa fie bine.. dar greseam si uitam de ea si imi ceream mereu inapoi fericirea. Si uite ca si'a lasat ea fericirea pentru mine . Degeaba i'am incalzit ultimele clipe aici... ea tot a plecat. 

        Suna ciudat cum o pasare iti poate fi prieten . Dar poate e cel mai bun . Am stiut ca ea tinea secret tot ce ii spuneam si tot ce faceam .. De cate ori nu m'a vazut si m'a certat pentru ce faceam..si eu ca un copil ii puneam perna in cap si imi continuam distractia . 

        Si uite ca sunt la inceput de alt drum.De data asta am sa merg .. am sa alerg .. pentru dorintele mele . Am sa caut sa intalnesc oameni.Sa'i ajut prin simpla mea prezenta. Si nu voi cere nimic in schimb. Am sa le cer doar sa ma accepte . 

         Cat despre baieti .. Cred ca voi face ca si pana acum . Am sa astept cei mai bun . Sau poate am intalnit deja ceva bun. Nu stiu . Insa un lucru e sigur. Prea mult suflet strica uneori .Poate ca drumul asta o sa ma duca la cine trebuie. 

         Multumesc celor din drumul trecut.. Multumesc ca au avut vointa sa'mi fie alaturi.. dar pe parcurs au disparut sau si'au aratat spatele cand trebuiau bratele . Imi pare rau .. de o prietena atat tot. 

        Si cred ca am spus destule de cararea mea cu ghiocei la 1 leu si cu nori imbibati de fumu' nostru. Am sa astept sa vina curierul cu soarele :)) . 

This entry was posted on 4 februarie 2009 at 00:02 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

ma bucur ca tie iti este bine....sau incerci sa iti fie bine. eu... ma simt k naiba...:( take care...:( forgive me...

februarie 04, 2009 11:09 a.m.
Anonim  

si eu ma bucur ca te`ai hotarat sa mergi mai departe..k te`ai decis sa urmezi drumul spre fericire. As vrea sa mai fie ca inainte ..sa fiu cu tine zi de zi si sa`ti ascult problemele.Acum asta se intampla mai rar..da` totusi..vreau sa stii k voi fi mereu aici pentru tine..chiar daca pare k i`am"abandonat" pe toti.Nici eu nu mai stiu ce e cu mine.Nu mai am timp nici pentru mine.Oricum..fii fericita ca poti..ai sa gasesti drumul.te iubesc:(:*

februarie 06, 2009 11:08 a.m.

Trimiteți un comentariu