Moment II  

Posted by DeeD


E un moment greu si trist . Nu'mi place. Nu mai stiu ce e cu mine. Nu ma mai regasesc in mine..si vreau sa caut fericirea .. Fericirea e doar rezultatul unor anumite fapte .. Niciodata nu m-am simtit .. de fapt niciodata nu mi-am simtit sufletul atat de greu si dezamagit . Vreau sa spun ca toti .. poate chiar toti m-au dezamagit saptamana asta . Si culmea.. chiar saptamana asta am avut nevoie cel mai mult de ei..sa fie alaturi de mine..sa imi poata sopti "zambeste .. totul e trecator .. chiar daca e greu voi fi aici cu tine" .. nu a fost nimeni.. Am fost nevoita sa imi soptesc singura .. Insa rezultatul nu a fost la fel . Poate chiar .. au fost in zadar spuse :( ..

Sper ca saptamana viitoare .. sa fie bine .. cu toate ca .. ar fi doar niste minuni .

This entry was posted on 10 ianuarie 2009 at 19:17 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu