Pentru ca esti tu ,,,  

Posted by DeeD


Pentru prima oara nu m'am simtit asa. Atat de rau . Sa simti si sa vezi chiar cum te lasa. Si tu prostutsa cum esti.. gresesti . Iti aduci aminte de vorbele celor mari. "Esti inca un copil . Gresesti crezand ca asa e mai bine" :( Poate ca asa e. Poate e adevarat . Si ma pierd ca un copil .

Revino la amintirile de copil .. si aduti aminte de cosmarurile in care te pierdeai prin padure .. in care alergai ca nebunu ca te urmarea cineva .. aduti aminte de visele in care vroiai sa zbori.. sa fii in locuri albe..cu oameni iubiti . Poate ca asa ma simt eu acum. Sa simti cum iti bate inima la fiecare lacrima cazuta .. Sa iti aduci aminte de toate vorbele prostesti pe care le'ai spus .. Sa te doara . Sa vrei sa fie totul bine insa sa nu reusesti . :(

Si sa renunti la toate dorintele tale si sa fii tu . Sa las totul de la sine . Sa nu'mi mai fac sperante . Sa nu'mi mai pierd ochii prin lacrimi cautandu'l dupa ore . Sa ma duc direct acasa pe jos . Sa ma las in grija vietii . Soarta sa imi fie alaturi .. El sa'mi fie alaturi.. :( asta imi doresc...

Uneori gresim cerand si asteptand lucruri care nu se pot implini . Poate ca sperantele degeaba exista . Poate ca tocmai ele ne ranesc...ne dezamagesc .

[ P.s. Aduti aminte de acel copil cu ochi verzi , cu paltonas , cu esarfa si "boneta" .. Aduti aminte ca te doreste si greseste .. :( ]

This entry was posted on 11 ianuarie 2009 at 14:32 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu