Ganduri cat ai fost plecat..  

Posted by DeeD


Dragul meu... te astept acasa. Zilele astea mi'ai lipsit mult . Ti'am descoperit valoarea . Prezenta ta era egala cu fericirea mea , zambetul meu . Lipsa ta imi cauzeaza multa neliniste, neplaceri ... Sunt plina .. de dor . Abea astept sa te revad .. sa'mi indeplinesc visul . Cum ti-am zis cat vei fi plecat vei fi prezent ,intr-un mod ciudat .. esti prezent in ganduri.. suflet.

Si cu toate astea sunt suparata . : Foarte . Nu'mi place ca nu'mi raspunzi la bipuri mesaje.. Daca vrei sa produci panica in mine iata ca reusesti . Ma pierd printre mii de ganduri negre . Doar noaptea vin cele albe..cele pline de dorinte . Oare unde'mi esti? Unde te ascunzi ?

Si .. waaa :x mi'ai raspuns intr'un final . Ciudat. A fost instantaneu un zambet larg si o aprindere in mine :x . Scumpu' meu..

This entry was posted on 4 ianuarie 2009 at 21:39 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

frumos...dar o astfel de dragoste poate fi periculoasa.mai ales pt tine.

ianuarie 21, 2009 11:43 p.m.

Trimiteți un comentariu