Poate...  

Posted by DeeD in ,


“Poate”


Poate ca m’am saturat
Poate ca nu mai vreau
Poate ca n’am speranta
Poate ca plang
Poate ca mie frig 
Poate ca vreau sa plec
Poate ca vreau sa fiu cu el
Poate ca sunt satula de ei
Poate ca il iubesc
Poate ca el e cel mai bun
Poate ca sunt fericita
Poate ca sunt trista
Poate vreau sa se termine
Poate vreau sa o iau de la capat
Poate ca voi pune picioru’n prag
Poate nu voi mai plange
Poate ma voi sufoca de ras si plans
Poate ca voi muri de dor
Poate ca voi muri de durere
Poate ca totul va fi bine
Poate ca ma voi muta undeva departe
Poate as spera la fericire si bine
Poate ca sunt importanta
Poate ca soarta celorlati depinde de mine
Poate ca altii ar plange dupa mine
Poate ca unii m’ar izgoni
Poate ca n’ar trebui sa-mi mai pese
Poate ca nu ar trebui sa mai fac promisiuni
Poate ca mai mult ca sigur ma urasc.
Poate ca nu trebuia sa ma nasc
Poate ca am o soarta speciala
Poate ca eu sunt speciala
Poate ca fiecare este special
Poate ca eu voi fi cineva 
Poate ca voi fi un nimic
Poate ca nu voi iubi niciodata
Poate ca iubesc déjà
Poate ca fericirea vine cu iubirea
Poate ca fericirea hraneste tristetea
Poate ca sunt nebuna
Poate ca am un simt special cum zicea un el.
Poate ca sunt multi de poate
Poate ca sunt poate mai buni
Poate ca mai am multe de trait
Poate ca…sunt doar ganduri de copil.




This entry was posted on 10 decembrie 2008 at 22:25 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu