Ce imi doresc ?  

Posted by DeeD in ,


                 Imi doresc... ca toti de altfel...ceva bun...nu cei mai bun.niciodata asta .. imi e de ajuns sa fiu fericita .Dar ca sa fiu fericita de ce am nevoie? Toti imi spun acelasi lucru"ai tot ce iti doresti ce mai vrei?ai o mama ai un tata" sa fim seriosi.. viata nu iti ofera doar atat o mama si un tata /:) iti ofera mii de intamplari ciudate prin care sa intalnesti oameni cu un rol in viata ta ..[ mi'am dorit atat de mult sa vin aici..si iata l'am intalnit.. omul care mia dat speranta..era ciudat.. o privire de'a lui ma ajuta sa'mi fie bine.. ma trezea la realitate. acum cand ii privesc nu'mi provoaca decat durere.stiu ca ochii aia nu vor mai fi ai mei. probabil...e primul si ultimul pentru care am renuntat la alti oameni, la eu ...] ahh sincer mi'l doresc pe .. acel El .. care ma facea sa fiu altcineva...necunoscut si de mine.. fericirea aia.. mi'e dor. promisiunea inca mi'o tin..desi simt ca nu'si are rostu.. sper doar intr'un singur miracol...miracolul de craciun :(...

This entry was posted on 21 decembrie 2008 at 23:07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu