Prima oară ...  

Posted by DeeD

"Te iubesc.  Fără alte cuvinte şi descrieri. Ştiu că vreau să te fac fericit, pentru că ce e drept, de multe ori e singurul lucru care mă face să uit cine sunt. Şi îmi dau seama, cât de mult meriţi să fii fericit şi urăsc ... şi mă doare trecutul tău. Nu din gelozie, ci pentru că meritai lucruri mai bune decât toate câcaturile alea . Oare sunt într-atât de naivă încât să te consider perfect în defectele şi calităţile tale ? Totuşi nu-mi pasă de naivitatea mea şi de consecinţele unor astfel de sentimente. Chiar dacă tu poate nu mă iubeşti, în continuare îmi doresc să fii fericit mai mult decât fericirea mea. Poate părea un clişeu, dar fericirea mea e fericirea ta. "

This entry was posted on 23 aprilie 2014 at 00:08 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu