Five years, five stars.  

Posted by DeeD




             5 ani de blogosferă, 5 ani aşternuţi pe pagini de internet ... Atât de multe scrise într-un spaţiu doar al meu. Şi aproape 15 000 de vizualizări. Nu e deloc mult, alţii au câte 15 000 pe săptămână, dar vorba aceea .. ei nu au ce am eu ! Pentru mine e o sărbătoare blogul. De-a lungul anilor, blogul a fost jurnalul meu până la un moment dat, când viaţa a fost prea frumoasă şi am hotărât să trăiesc şi să-mi păstrez gândurile şi sentimentele în diferite alte metode. 

             Nu mi-e ruşine cu ce am scris, nu am fost emo, tristă, depresivă sau alte minunăţii, ci doar am ştiut să trăiesc viaţa la un alt nivel decât cei din jurul meu. Manifestările de pe blog sunt răbufniri ale adolescenţei mele, nu modalităţi de a atrage atenţia, dar chiar şi aşa, îmi face plăcere că există o hartă virtuală a sufletului meu şi a anilor mei adolescentini.

Orice ar fi, realitatea bate internetul. 
Realitatea îţi oferă compasiune şi palme peste ochi ca să te trezeşti.

This entry was posted on 13 august 2013 at 00:17 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu