Wonderful punishment.  

Posted by DeeD

Linişte. După mult timp, liniştea răsuna în suflet şi e mai mult decât îmi puteam dori. Curând se termină şi cu admiterea and done .. Păşesc spre altă etapă, alţi oameni, noi amintiri. Poate că trecutul nu se şterge atunci când începem să ne formăm alte amintiri, dar măcar timpul vindecă .

De-a lungul timpului mi-am făcut promisiuni ca oricine, dorinţe care simt că în sfârşit vor fi îndeplinite. Şi intr-un mod ciudat poate, dorinţele sufleteşti au dispărut. Nu mai există nicio tragere spre găsirea marelui suflet pereche, pentru că mi-am dat seama în sfârşit că nu există aşa ceva. Nu cred că există persoana potrivită de care sufletul meu să se poate agăţa. Mulţi se agaţă de al meu de parcă ar fi vreun gard , numai că de fiecare data gardul electrocutează ... Mai e mult până se va găsi cineva să reuşească să-l sară fără electrocutare.

Şi … viaţa nu e de cacao. Doar oamenii din jurul nostru o fac de multe ori să fie aşa. De câţiva ani, observ zilnic un comportament care lasă de dorit. Devine fascinant la un moment dat . Recunosc că încă rămân stupefiată atunci când descopăr răutatea , mai ales cea care vine din suflet. Există absolut orice pe lumea asta , dar puţine persoane reuşesc să-ţi atingă inima într-un mod plăcut. Mult prea puţine. Am reuşit să-mi găsesc liniştea şi fericirea într-o viaţa în care oamenii nu se fac mai deloc plăcuţi şi recunosc că îmi este frică să le pierd.

04.09.2010

Azi am uitat de lume. Am uitat de durere. Nici nu am realizat că e adevărat ... abia acum am deschis ochii. Schimbări peste schimbări. Maturizare în adevăratul sens . Într-adevăr experienţele neplăcute te întăresc, dau o alta forma visului, îţi deschid sau îţi închid ochii, dar toate .. te schimbă. Maturizare. Niciodată nu am abordat subiectul pentru că mi se părea irelevant. N-am crezut în maturizare, credeam că noi ne schimbăm în funcţie de timp , dar nu . E mult mai mult decât atât. Se simte. Schimbarea este vizibilă şi gândurile prind contururi pe care nu credeai că există.

This entry was posted on 19 iulie 2012 at 11:51 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu