Posted by DeeD



Sunt eu haosul din mintea ta. Sunt cea care te domină, te apasă, te doreşte, te înjunghie. Sunt eu nebunia care îţi sparge mintea în mii de cioburi. Sunt eu mintea ta bolnavă care îţi cerşeşte puţină sănătate şi mai multe gânduri pozitive. Sunt eu plăcerea care îţi alină trupul atunci când ai nevoie. Sunt eu iubirea care îţi încălzeşte sângele. Sunt eu cea care pleacă mereu. Sunt eu amintirea care îţi frânge şi cerebelul. Sunt eu ... cea care te iubeşte chiar şi acum.

This entry was posted on 28 septembrie 2011 at 23:04 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Iubirea adevarata este magica. Iubeste, viata e prea scurta ! Succes ! Imi place blogl tau :)

octombrie 16, 2011 11:54 p.m.

Da, iubeste, dar daca nu ti se raspunde incearca, fa tot posibilul, sa te desprinzi. Altfel, toata viata vei fi "sclava" lui.

noiembrie 30, 2011 2:36 p.m.

Trimiteți un comentariu