Dulce,amarui ...  

Posted by DeeD

Incep sa rescriu. Zeci de postari zac singure si citite doar de mine .

Cosentul pare sa se termine, dar stiu ca voi mai ramane o buna bucata aici...

15.02.2010

"JRN 1 .

"Trebuie sa scriu asta . E pentru cineva ..Dar nu te stiu .Cred ca ar fi cel mai bine sa te asculti si vii indata . Arde . Moare. Lasa fericirile. Te asteapta . Te iubeste si tu nu stii asta . Incearca .. Si daca te pierzi , lasa'ti sufletu sa te conduca . Si cand nsperanta nu o sa mai ai , ca o raza de soare o sa o vezi . Fugi si nu te uita in spate .Viitorul e inainte . Dar stii prea bine ... viitorul inseamna nimic . Timpul e un nimic . Timpul e 0 , fara alte explicatii . Timpul e doar la suprafata . Dedesubt ... timpul e nemarginit . Iar tu .. stii . Cei ce traiesc dedesubt .. vor reusi si vor castiga bataliile . Adancurile mintii mele te cheama . Caci ce vom trai .. Te astept "

12.04.2010

" Zbor , ma inalt incet spre infinitul cerului ..

Oare tu esti ..?

Completa. Completa cu un singur stalp.Copilaria cu un singur amor ,cu un singur dor. Atat de aproape mi'ai fost . An de an , luna de luna, zi de zi , ora de ora ...

Suntem doar noi. In cosmosul cunoscut doar de noi .. Un cosmos cu 2 stele .. una neagra,una alba .

As putea muri . Da' doar cu tine . Nu'mi pot permite altfel . Ar fi prea dur pentru sufletu meu ."

11.05.2010

"And I fall in love ..

" N-aş putea descrie ce sau cum mă simt .La bariera dintre cele două lumi, realizez că mi-e bine aşa. Realizez că lumea asta ... e lumea pentru care toţi se luptă să o aibe . Dar puţini ştiu de ea. Puţini ştiu şi consecinţele unei astfel de lumi, iar cei care ştiu o apreciază mult mai bine .

Sunt flori albe peste tot. Florile acelea ciudate dar frumoase îmi lasă o senzaţie .. de suflet curat. Un suflet care ar putea fi umplut din nou cu dulciuri."

19.05.2010

"Credeam ca mor , stomacul mi se inclestase , respiratia mi se oprea, imaginile cu el imi omorau celulele . Venea noaptea, noapte a disperarii profunde . Noaptea in care abia asteptau sa'mi fure sufletu, sa mi'l vand pe o bucata de bunatate . Am cautat sa fug , sa fug de tot ce insemna disperare, durere. Si gasesc ... tot pe tine . Gasesc un coltisor din tine calm... Profit si ma ascund . Ma adoarme ... si te visez si iar si iar ..."

3.06.2010

" "Si stii ca te'as iubi ... si dupa o mie de razboaie .."

Tu ma derutezi si eu te iubesc si iar te iubesc . Mi'e frica ca intr'o zi am sa te pierd , mi'e groaza de luna august . Nu pot . si cu asta basta . "

16.07.2010

"Adu'ti aminte cine sunt , nu ma mai privi suspicios. Revino langa mine . Linisteste'te ...
Opreste'te si spune'mi povesti , spunemi cum ai inceput sa ma iubesti ..."

2.09.2010

"Si e frig...mult prea frig pentru amintirile inca calde... Frigul ma face sa ma simt singura. Atat de singura incat doar doua brate si o patura ma mai pot incalzi ... Te astept si iar te astept .. visez si iar visez ... si tu tot nu esti . Te iubesc."

4.09.2010

"Azi am uitat de lume. Am uitat de durere. Nici nu am realizat ca e adevarat ... abia acum am deschis ochii si am realizat .

M'ai indulcit cu cele mai frumoase vorbe,cu cea mai calda imbratisare . Ai revenit acasa .. Te iubesc. "


Pentru ca te iubesc . Nu stiu daca voi putea vorbi de tine la trecut vreodata. Faci parte din mine , fac parte din tine. Asa sunt obisnuita . Te iubesc ...

This entry was posted on 9 octombrie 2010 at 21:42 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

imi place mult playlistul :)

octombrie 10, 2010 8:15 p.m.

Imi place cum suna!

februarie 28, 2011 6:59 p.m.

Trimiteți un comentariu