Suflet nebun  

Posted by DeeD


" Sufletul imi fuge . Trupul imi alearga dupa minciuni .

Sa pot opri nebunia din mine as vrea . Sangele parca mi se opreste , inima parca sta pe loc , picioarele imi tremura , simt ca ma prabusesc. Nu ma recunosc. Ochii imi sunt schimbati . Sunt mai blanzi ..sunt de nerecunoscut .

Suflet nebun ... stai pe loc . Potoleste'ti trupul , devino stapanul lui . Suflet nebun .. nu te ascunde intr'un trup. Alearga o data cu trupul, invata-l sa zboare cum stii doar tu . Nu fi tu prada trupului ce te poarta .. Suflet nebun .. porunceste-i trupului sa se indragosteasca de tine ..

Caci doar impreuna .. trup si suflet putem atinge infinitul finit .."

This entry was posted on 2 aprilie 2010 at 22:25 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu