Copii .  

Posted by DeeD

Certuri copilaresti. Micuta si apetisanta mea scrisoare catre prietena din liceu .


"E penibil . Am ajuns sa'ti vorbesc printr'un cacat de postare .

Da, asta e pentru tine ! Tu care mi'ai fost straina, colega si apoi prietena . Cea mai buna prietena . Prietena cu care mi'am impartit lacrimile si zambetele. Prietena pe care ma bazam atunci cand lumea mea se rasturna . Prietena careia imi placea sa'i fiu prietena . Prietena care intelegea ce inseamna sa se opreasca oamenii si sa uite in ochii tai si sa zica "Oaaauuu , ce ochi frumosi aiiii " . Prietena pentru care n'am dormit nopti intregi gandindu'ma cum sa ma revansez , cum sa nu gresesc. Prietena care mereu ma sponsoriza cu ">:D<" .

Unde naiba esti ?

Ai cazut cumva in vreo groapa a urii(a urî) ? Gasesti motive sa fii suparata, sa ma alungi .. da' nici macar nu incerci sa cauti un motiv bun. Iti spui singura minciuni la care eu una ma crucesc cand le aud . Trezeste'te ! Nu mai exagera , nu mai dramatiza . Nu mai suntem copii de 7 ani sa stam cu saptamanile suparati .Nu ma mai suporti. Macar ascundeti ura. Revinoti . Si da . Nu te cunosc . Nu'ti cunosc partile rele ,am fugit mereu de ele . Asa cum incerc si acum .

Tu imi vei ramane prietena. Eu iti voi fi colega . Si cred ca in curand ai sa'mi spui straino . Nu tu stai in drumu meu . Eu iti stau in drum . Eu sunt o problema pentru tine . Schimba unghiu de vedere :) . E pentru binele tau. Te afunzi singura in negura .

Si inceteaza sa crezi ca fericirea mea se hraneste cu durerea altora. Lasa'ti naibii orgoliu ..

Ps. :) Postarea anterioara nu era pentru tine.Am altele pe cap. Cu muuuuuult mai grave decat asta.

Cum ti'am zis ... tot cacatul din jurul tau e doar in mintea ta ..
E ultimul meu cuvant care plange pentru tine . Totusi inca mai sper ca intr'o zi am sa te pot lua iar in brate si sa'ti pot spune ca inca te iubesc. "

This entry was posted on 27 martie 2010 at 21:14 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu