Doar un vis. Ultimul cuvant ..  

Posted by DeeD






La umbra unui mac ..
E liniste si pace . Un sentiment a nimanui ma incearca .
"O presimtire ca o vreme nu voi putea scrie aici . Aseara ... am spart o oglinda ca sa dispari . Mii si mii de bucatele . S'a sfaramat singura . Au vrut sa ma ajute niste demoni . Ma amageau zicandu'mi ca au leac. Ca ma pot vindeca. Dar am reusit . Am ramas in viata datorita unei minuni . Am reusit sa nu'mi vand sufletul pentru un leac bolnav.
Insa oglinda aia .. oglinda trista .Oglinda ei . O oglinda a suferintei .Si fata de pe ea ... era asa frumoasa. Era visul angelic a oricarui barbat. Un chip ce te hipnotiza aproape . Pe tarziu am realizat .. era o oglinda blestemata.Insa blestemata .. nu pentru sufletele bune. Sufletele rele au disparut datorita ei,dar tu ... s'a sfaramat oglinda cu gandul sa dispar din tine ... Si am disparut. Ai venit dupa mine si m'ai privit ... mi'ai spus inconstient ca ma iubesti,si apoi ti'am auzit gandurile. Iti spuneai ca minti , ca nu ma cunosti ... chiar te intrebai de ce faci asta. Si mi'ai vorbit : ""Nu mai e nevoie sa fac asta." Insa ... sufletul mi se imprastiase . Nu mai erai. Eram imprastiata ca oglinda sparta ...

Am plecat cu oglinda , am plecat spre hipnoza fericirii . "






Azi.. m'am pierdut. M'am pierdut in sosea. Cand conduci te uiti in fata si in lateral. Te gandesti sa pui frana mai devreme sa nu il lovesti pe cel din fata. Incerci sa nu iei curba prea stramba.. Faci tot posibilu sa nu faci nimic gresit . Viata . Izbitor de asemanatoare drumului. Viitorul e hipnotizant . Viitorul te face sa te pierzi intr'un prezent prea urat de acceptat . Trecutul e durere,viitorul e hipnoza . Dar .. timpul nu exista ... Trecutul,viitorul ... prezentul . Sunt doar unitati de masura ale vietii. Trecutul are durata. Prezentul dureaza o secunda. Viitorul ... e secunda urmatoare. In 3 secunde poti spune ca ai trait . Ai un trecut,un prezent,un viitor . Desi multi ar sti sa defineasca viata... viata nu e niciodata asa cum o vedem. Viata asta nu inseamna ca trebuie sa traita la maxim . Mama mereu ma intreaba ca de cate ori la sfarsitul zilei ma gandesc la ce am facut eu folositor . Probabil asta va ramane un mister. Niciodata nu pot sti,nu pot realiza asta.

Viata ... e un vis.Durerea poate fi controlata mai mult sau mai putin. Iubirea .. imi place sa cred ca ea nu exista. Iubirea .. Cel mai probabil nu mai sunt in stare sa vorbesc despre ea . A rupt prea multe legaturi importante. Iubirea iti ofera totul si nimic . In secunda asta ai totul,iar in secunda urmatoare .. nimic . Si culmea e ca .. nimicul asta se amplifica pana esti ..nimicit . Persoanele in plus nu realizeaza cat rau iti fac doar ... Si totul se naruie in tine .. ca o oglinda sfaramata . Sfaramile cad incet incet ..

Totusi .. viata e un vis fericit.E un vis melodios, plin de culori ... Incet,incet cred tot mai mult .. ca ceea ce numim noi viata ,nu exista .

Ps . Te caut. Usureaza'mi cautarea te rog .. Stiu ca din nimeni o sa infloreasca cineva ....

This entry was posted on 27 februarie 2010 at 12:05 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu