Here I am .  

Posted by DeeD

 Pentru voi ... 

Dragilor , sunt bine .

Sau cel putin asa incerc sa fiu . Sunt in micuta mea vacanta , unde incerc sa ma adun , sa'mi formez vise . Incet,incet ma deconectez de secolu modern . Sper sa intelegeti chiar daca pare stupid . Vreau ca vacanta mea sa fie linistita , desi ma bucur ca se mai gandeste cineva la mine( :">) . 

 Saptamana care vine vreau sa fie razboiul meu cu mine .. sa infrang tot trecutul , sa infrang toate partile mele negative . E razboiul din care ies cu capul sus , desi unii nu vor vedea la fel . 

Fiti cuminti . Promit ca n'am sa'mi fac nimic rau si nu am sa devin vreo emonica :D .

Ps .

Va iubesc .


Update : Multumesc ca m'ai umplut de ura fata de mine si de tot ceea ce insemn . Am sa ma retrag in cuibul meu si n'am sa va mai umplu capetele alea cu griji neinsemnate . Mii de multumiri la fel . Poate de'al naibii intelegeti si voi o data ca tot cacatu' pe care'l mancati mi'l suflati mie pe inima ! Multumesc . Si imi cer scuze pentru cacatu pe care l'am spus .

This entry was posted on 31 ianuarie 2010 at 23:03 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comentarii

Anonim  

Esti foarte draguta ca te'ai gandit si la noi cei care ne facem griji pentru tine. Mii de multumiri..

februarie 01, 2010 12:14 a.m.
Anonim  

Nu am vrut sa te umplu de ura.Dar mi'ai promis ca daca vreau sa vb cu tine,sa iti dau un semn si vei intra..nu ai intrat..si nu stiu daca ti'ai dat seama ca eram cateva persoane care chiar ne faceam griji...si carora chiar ne pasa.

februarie 01, 2010 1:35 a.m.

Heii maaa..unde esti? 8-)
Abia astept sa iesi din cuibu` tau sa stiu ce`i cu tine. Am avut atata nevoie de tine zilele astea..Si am hotarat sa ma retrag si eu undeva.. Dar imi lipsesti..

februarie 01, 2010 12:01 p.m.

Psst...uhmm...m-am gandit sa-ti scriu si aici...:-s

Sper ca n-o sa te deranjeze...

Probabil ca mi-ai citit sms-urile trimise in "zori" de noapte, da' vroiam sa-ti spun ca ...huff...nu numai Alinei ii lipsesti ;)).

Asa, deci cum ziceam, sper sa ne "revedem" cu ganduri bune, dupa saptamana asta. Si sper sa te tii de cuvant si sa nu faci nimic rau.

Nu te supara pe toata lumea por favor.

Te rog, ai grija de tine, si tine-te de cuvant.


Cu drag,
Eu.

februarie 01, 2010 2:07 p.m.

DACA MA POTI AJUTA CU CEVA TIMITE'MI RASPUNSUL TAU PE BLOGUL MEU

februarie 12, 2010 6:20 p.m.

Trimiteți un comentariu