Chiar...copil ?  

Posted by DeeD


                   
               
            Scriu din nou aici . Si ... mi-e greu sa-mi expun parerea despre .. mine . Uneori nu imi doresc sa mai fiu copil, sa nu mai fiu eu aia mica si amarata , sa nu mai fiu eu aia care nu poate obtine nimic doar pentru ca .. sunt o pustoaica amarata .  Stiam ca .. copiii obtin tot ce vor ca sa ii faca fericiti . Desi recunosc ..mereu exista un lucru pe care nu-l puteam obtine.  Eu .. presimt ca nu am sa pot sa obtin pe cine vreau doar ca sa fiu fericita .
    Poate ar fi mai bine sa ma multumesc cu ... zambetul de copil fericit si de ochii care lucesc mereu . 
Si .. poate totusi intr-o zi totul se va schimba ...
Si atunci .. am sa cred in basme cu cai verzi si zambete de copii ... pentru ca ...

This entry was posted on 14 iunie 2009 at 20:28 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu